Clientii
Agma HoReCa SRL pot returna produsele achizitionate in termen de maxim 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data primirii. Produsul comandat va fi returnat in aceeasi stare in care a fost livrat catre Client de catre
Agma HoReCa SRL, avand aceeasi eticheta atasata, ambalajul original si impreuna cu documentele de livrare care l-au insotit, daca este cazul. In maxim 14 (paisprezece) zile de la data returnarii,
Agma HoReCa SRL se obliga sa transmita catre Client contravaloarea Comenzii intr-un cont bancar indicat de catre Clientul care a efectuat Comanda. Orice returnare de produse trebuie aprobat initial de catre un operator al
Agma HoReCa SRL, programul de lucru pentru returnari este de Luni pana Vineri intre orele [09.00] - [18.00]. Operatorul poate fi contactat la numarul de telefon 0730083683 sau la adresa de e-mail
office@agmahoreca.ro .
- In cazul in care Clientul nu este multumit de produsul(ele) il poate returna si/sau poate alege un alt produs expus pe site-ul nostru, in limita contravalorii produsului returnat si a stocului disponibil, cu respectarea conditiilor mentionate de mai jos.
- Returul produselor se accepta conform termenilor si conditiilor mentionati mai jos si sunt in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative.
- In cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) ne rezervam dreptul de a accepta returul produselor si constituirea contravalorii acestora ca avans marfa pentru comenzi viitoare sau de a nu da curs solicitarii de retur.
- Costul transportului este in sarcina clientului, iar in caz de retur taxa de transport achitata la livrare nu se restituie. Avand in vedere prevederile legii 249/2015 actualizata, pentru indeplinirea obiectivelor de la art. 14 produsele se returneaza doar in ambalajul original.
- Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost primite, cu etichetele initiale intacte, certificatul de garantie in original (daca a fost emis de producator/ distribuitor) si toate documentele cu care a fost livrat produsul. Produsul trebuie sa fie insotit de accesoriile si/sau cadourile cu care a fost livrat.
- In cazul in care au fost cumparate mai multe produse de acelasi fel si se doreste returnarea tuturor produselor, clientul este rugat sa desigileze doar un produs. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate.
- Nu se accepta produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate, cele care prezinta urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice sau electrice, produsele carora le lipsesc accesorii.
- Daca in coletul de retur se afla produse diferite fata de cele din comanda, dupa verificarea pachetului, returul va fi refuzat.
- In cazul in care Clientul nemultumit opteaza pentru schimbarea produselor comandate, noua Comanda va fi procesata si expediata in maxim [72] de ore lucratoare de la data returnarii produselor comandate. Diferentele de pret vor fi returnate in maxim [14] de zile de la data returnarii produselor comandate.
- Conform dispozitiilor Ordonantei nr.34/2014, Cumparatorul nu poate denunta unilateral urmatoarele tipuri de contracte:
a) contracte de furnizare de produse sau servicii al caror pret depinde de fluctuatiile cursurilor pietei financiare care nu pot fi controlate de www.agmahoreca.ro si care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
b) contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile prezentate de Cumparator sau a unor produse personalizate in mod clar;
c) furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
d) furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de Cumparator;
e) furnizarea de produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
f) furnizarea de bauturi alcoolice al caror pret a fost convenit in momentul incheierii contractului de vanzare, a caror livrare nu poate fi efectuata inainte de 30 de zile si a caror valoare reala depinde de fluctuatiile de pe piata pe care comerciantul nu le poate controla;
g) contractele in cazul carora Cumparatorul a solicitat in mod special personalului www.agmahoreca.ro sa se deplaseze la domiciliul sau pentru a efectua lucrari urgente de reparatie sau de intretinere. Daca, cu ocazia unei astfel de vizite, personalul www.agmahoreca.ro presteaza alte servicii, in afara celor solicitate in mod expres de Cumparator sau furnizeaza alte produse decat piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrarilor de intretinere sau de reparatie, dreptul de retragere se aplica respectivelor servicii sau produse suplimentare;
h) contracte de furnizare a inregistrarilor audio, video sau a programelor informatice, in cazul in care aceste inregistrari sau programe informatice au fost desigilate de catre Cumparator;
i) contracte de furnizare a ziarelor, periodicelor, revistelor, cu exceptia contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicatii;
j) contractele incheiate in cadrul unei licitatii;
k) prestarea de servicii de cazare, pentru alt scop decat cel rezidential, transport de marfuri, inchiriere de masini, catering sau serviciile privind activitatile de agrement, in cazul in care contractul prevede o data sau o perioada de executare specifica;
l) furnizarea de continut digital care nu este livrat pe un suport material, daca prestarea a inceput cu acordul prealabil expres al Cumparatorului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul de retragere.